Angående Sardinien

Kategori: Min vardag

När jag var på Glämsta fick jag reda på utav mina föräldrar att vi skulle åka till Sardinien den 22 Augusti. Jag blev superglad av att få höra det och gick och tänkte på hur kul det skulle bli resten utav perioden. Vi skall då bila till Köpenhamn inatt klockan 2, då planet ifrån Kphmn går 8.40 imorgon bitti, vi är framme vid 12 på dagen då vi går mot hotellet, packar upp och lägger oss vid playan eller poolen, sen är vi borta i en vecka. Är så taggad och veckan kommer bli helt fullspäckad utav shopping, god mat, fint hotell, stränder, poolen, bli brun, chilla och jaa. Sen 2-3 gånger kommer vi vara på våra kompisars kryssningsbåt och sola där osv och fira deras sons födelsedag, kameran hänger med så härliga bilder kommer när jag är hemma igen!
Så ser vårat hus ut och poolen, här kommer lite mer övriga Sardinien bilder, sen är det är inget hotell vi bor på utan mer ett gulligt hus för våran familj som ni ser på den första bilden.



Åh det fina turkosa vattnet.. ses snart underbara land

Kommentarer


Kommentera inlägget här: