Svar på gaaamla frågor

Kategori: Svar på tal

Hittade massa gamla frågor som jag tänkt att svara på:

1. Vilket är ditt favoritland, kommer du åka dit någon mer gång? Har du bott i landet?

Svar: Mina favorit länder är USA - New York, Spanien - Marbella, Frankrike - Paris och säkert någon mer eller några fler. Jag har bott i Marbella för 3 år sedan i vårat hus där, bodde där i et år och gick i skolan där. Och alla länder jag nu skrivit upp skall besökas flera gånger till ja :) Sen åker jag till Sardinien inatt i Italien och det kommer nog också vara ett av mina favvisar, kram!

2. Din framtid?

Svar: I framtiden ser jag mig själv bo i New York med min pojkvänn, ha en modern lägenhet med stor walkincloset och fräscht i hemmet osv, vi skall även ha en hund. Jag skall jobba som designer och ha ett stort märke där jag designar allt från kläder, skor, accessoarer, väskor osv. Senare när vi bildar familj skall vi flytta till LA i ett BIIIG hus och bara ha det as chill.

3. Bästa intressen? Vad gillar du att göra på fritiden och vad gör du egentligen på din fritid?

Svar: Jag gillar att umgås med mina kompisar och med min familj, shoppa, blogga, ta kort, vara osocial (är det bästa som finns), hänga med Joanna (ännu bättre), träna, resa och bara chilla på dillen likzaaam. På min fritid tränar jag friidrott + det som står i dem första raderna!

Fortsätt fråga :) Lika kul varje gång

Kommentarer


Kommentera inlägget här: