25 December

Kategori: Min vardag

Godmorgon. Vaknade runt 10 idag, låg och drog mig i sängen lite. Gick sen upp vilket var nu för 20 minutersen och åt en god frukost tillsammans med mamma för resten av familjen slöar där uppe-.-

Nu bakar iallafall jag och mamma 'Leilas' RockyRoad julgodis, ah va goottt. Skulle egentligen in till stan idag med älsklingarna Lovisa och Cornelia för fika och bio men är galet trött så vilar hemma istället med tanke på att jag skall vara hemma hos Jack hela kvällen senare, mer info om det kommer. Sen skall jag och Gabi gå på stan imorgon istället då mellandagsrean öppnar, tjohoo! Puss
P.s håll utkik överdagen imed att jag är hemma för massa tidsintällda kommer, samt vad jag fick i julklapp!

Saknar dig, men du verkar ha det F1 i USA iallafall..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: