Fixar inför Nyår med mammut

Kategori: Min vardag

Fick en fråga om dessa inlägg om mina päron skulle hamna på bloggen och ja de skulle de.
Men allt är bra nu:)

Gör mangopanacotta med mamma nu iallafall, dem skall ha gäster imorgon här medans jag skall vara hos en kompis, mer info kommer. Så vi fixar de nu iallafall, ska snart duka oxå tror jag.
Har varit hemma hela dagen för blev sjuk igår eftermiddag, ingen feber men kändes som jag hade det. Men är iallfall bättre nu och de är bra så att jag är utvilad oså inför Nyår imorgon.

Mamma och jag fick ett stooort paket av pappa förut, till mig var det en Marc By Marc Jacobs jacka, till mamma var det en Marc By Marc Jacobs kappa samt Missoni gummistövlar. Blev överlycklig när jag öppnade paketet verkligen!! Loveyou pappi. Ska snart ta en dusch också sen lägga fram saker inför morgondagen i en väska, för åker till Gabi vid halv 12 tiden. (på dagen xD) Snart kommer även bilder och inlägg om min Nyårsoutfit imorgon, samt facelook och även vad jag skall göra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: