Hemma

Kategori: Min vardag

Nu har vi kommit hem, eller ja, för drygt 40 minutersen. De va en mysig dag tillsammans med pappa. Stannade upp på donken förut och 3 timmar efter det drog vi till Laxbutiken i Ljungskile, nu är vi hemma och spricker så mycket för maggggeeen står ut. Nu har jag, mamma och Adrian öppnat våra paket. Jag fick ju skorna igår så öppnade inget idag utan väntar med allt tills imorgon, mamma fick likadana skor som mig fast i en ljusbrun färg, som var hög med knyten och Adrian fick en t-shirt från den hemsidan, men mer väntar imorgon.

Morgon dagens planer är att gå upp tidigt med familjen, äta en goo och mysig julfrukost, fixa mig snabbt sen gitta i till stan för att fixa alla julklappar till släkten tillsammans med Adrian, sen snabba oss hem, fixa oss för kvällen (eftermiddagen) och dra över till min moster där släkten väntar med Kalle Anka, gott julbord, paketöppning och dans! Puss reeaderzzzzzz
I Miss U NewYork, men vi ses nästa höst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: