JULLOV!

Kategori: Min vardag

Heeemmaaaa, har varit en låång dag! Men äntligen har jag JULLOOOOVVV. Hade avslutning imorse. Nu skall jag berätta lite om min dag. Cornelia sov hos mig inatt och vi låg uppe & skypeade hela kvällen.

Idag hade vi julavslutning så hela skolan skulle samlas 09:45 i Konserthuset, tog bussen in med massa. Sen när de va klart vid halv 12, drog jag & Bea in till stan, drog en lunch på Jensen's, sen kom Steen så va vi lite med han. Sen gick vi runt på stan med Saga, Lucas, Sofia, Oscar G och Gustav. Sen kom Jakob, Herman, August och Cf så gick vi med dem istället till Stadium och chilla där, sen drog vi hem till Steen och va där, spelade TV-spel osv. Sen tog alla vi bussen till Kors och där träffade vi Ronni, sen kom Beas pappa och hämta mig och Bea. Asnajz dag verkligen!
image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: