New Years Eve 2011

Kategori: Min vardag

Imorgon är det ju Nyår som ingen missat hoppas jag, haha. Är sååå taggaaaaddd! Skall bli nått så sjukt kul. Jag skall vara hemma hos Gabi med henne, Saralee, Jakob, Jakob och Herman. August och Filip skulle också vara med men dem kunde tydligen inte. Vi skall vara där 7 men jag kommer vid 12, för ska hjälpa till att duka, göra maten, fixa efterrätten, fixa musiken, duscha, fixa oss, dekorera utanför osv.

Pappa och Adrian köpte fyrverkerier idag till både dem och oss hos Gabi. Så skall ta med mig några. Skall även sova hos Gabi sen, det skall alla vi göra, eftersom att dem bor i Örgryte så är det svårt för dem att komma hem eftersom deras päron också är på fest. LÄÄNGTAAAAR! Tar med mig kameran, så förvänta er grymt mycket bilder!
Nästa år tror jag att vi skall vara i Newyork på Nyår, något vi skall prata ihop oss om här hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: