Om igår:

Kategori: Min vardag

Igår var jag hemma hela dagen och pluggade SO inför provet imon. Sen klockan 3 kom Lovisa och Conne hem till mig, vi gjorde oss i ordning och hade det asnajs. Sen tog vi bussen till stan och käkade på donken för vi va jättehungriga. Sen tog vi spårisen från centralen till Långedrag där Lisa bor. Så kom vi dit vid 10 i 7, vi fixade lite under de 10 minutrarna tills alla kom. Vi dansade i 2 hela timmar, sen vid 9 tiden kom några 96 killar och då satte vi oss och åt middag sen efterrätt. Sen dansade vi mer, gick ut och pratade osv.

Hade en grymt rolig kväll och blev hämtad vid 12 av Beas mamma, jag, Suzi och Bea sov hos Bea inatt, grymt mysigt det med och jag och Suzi blev hämtade idag av mamma vid 1 tiden, körde hem Suzi och nu skall jag fortsätta plugga SO.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: