Svar på frågestunden del 1

Kategori: Svar på tal

För att du ska vara kompis med någon måste dem ha märkeskläder osv..
- Verkligen inte, inte ens jag har mycket märkeskläder så varför skulle jag?
Gillar du justin bieber?
- Driver du med mig? Han är den värsta människan som skapats på denna jord
shoppar du ofta?
- Ja, rätt så
Får du någon månadspeng?
- Aa, får 600 kronor i månaden, vilket ska betyda att jag skall klara mig på fika, småköp, bio osv.
Är du i ett förhållande med någon?
- Nopppp
Jag har läst att du vill/ska flytta till New york när du blir äldre, måste man inte ha ett
greengard eller vad det heter om man ska flytta dit?
- Yess, de måste man men jaja, vi får se hur allt går
Hur många läsare har du per dag?
- För några månadersen hade jag runt 100-180 men nu har jag 250-350 vilket är skitbra. Kan lägga upp bevis om ni vill ha!
Har du varit i London?
- Nej, men förra året då jag var i New York med pappzz så var han en vecka innan i London med min bror i en vecka, så aah.
Har du någon förebild? isåfall vem?
- Tyra Banks, Kenza och mig själv
Hur många kontakter har du i din mobil?
- 100 st exakt 
Vart brukar du shoppa?
- Fiorucci (men den suger daze), Gina, H&M, Zara, Tara, Raglady, Ted Bernhardtz osv 
Vad har du för bh-storlek?
- 70B
Använder du string?
- Ibland
Favo färg? mat? film? affär? bok? klädesplagg?
Färg: Blå, svart & vit Mat: Tacos och tomatsoppa Affär: Kolla upp Bok: Vi har ju hemligheter i den här familjen Klädesplagg: Klänning eller Jeans
Om du fick 10.000kr till shopping, alltså bara kläder (inte elektronik och sånt) vad skulle du ha köpt?
- Sånt jag gillar
Skulle du ha köpt något till dina kompisar?
- Nej, HAHA
Går du i någon sport eller så?
- Nej, euw
Kan inte göra videoinlägg? Sku
lle vara kul :D
- Ok
Är du och Joanna ovänner?
- Not your bussines
Har du druckit alkohol nån gång?
- Ja
Vem är din bästa vän?
- Cornelia, Saga, Lisa, Bea och Lovisa
Har du bytt klass sen 6:an?
- Nej
Är du bra vän med Petra Meding?
- Sådär
Hur är du som person?
- Asgoo, dynch, snygg, söt, enriktig xD:are
Vad önskar du dig i julklapp?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: