Torsdag

Kategori: Min vardag

Förlåt att jag inte har bloggat nått alls idag men alla mina planer för dagen ändrades och det slutade med att jag duschade vid 14.00 tiden, sen la jag mig och sov i 2 timmar vilket va jäkligt skönt ska ni veta. Sen har jg bara tagit det lugnt resten utav dagen, kollat serier osåå. Åt precis middag och fick en julklapp av pappa, ville ha den idag för kunde knappt vänta. Och kan ni gissa vad som låg i? Det visar jag snart, men jag har inga ord för dem, jag älskar verkligen dem, skall använda dem på varje fest/tjejmiddag jag går på. ÅÅåhhh!!

Imorgon blir det iallafall att åka till Norge med pappa vid 9 på morgonen för han skall fixa nått där så jag valde att följa med, 3 timmar dit och 3 timmar tillbaka. Men vi skall stanna i själva staden för en lunch och kanske shopping, who knows?! Skall iallafall kolla filmer osånt hela bilsresan + sova, myys. Jaja ha d puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vad var det du fick?

    2011-12-22 | 22:30:37

Kommentera inlägget här: