Torsdag!

Kategori: Min vardag

Kom precis hem. Slutade 3 idag, då fick jag, Bea och Jack skjuss hem hit till mig utav Jacks barnflicka. Sen åkte Jack till tandläkaren och då hoppade jag och Bea av hos mig och åt här och umgicks med våra lillebröder som också var hemma hos oss. Vi dansade, åt, fightades och hade det skitkul, haha. Sen kom Jack och då satt vi 3 och snackade och chillade, sen gick dem 2 så då var jag själv, pluggade SO och fixade i ordning mig, sen åkte mamma, jag och Adrian till Adrians klassfest på Hovåsskolan och det var verkligen skitkul och mysigt. Jag och Bea hade det as kul. Men vi satt typ bara i ett klassrum, sen spelade vi pingis med alla dem andra. Hela skolan var typ stängd så de fanns inte så mycket att göra....

Sen åkte vi därifrån vid halv 8, och då åkte vi dirr hem till Jack för att ha en goo kväll. Så jag och Jack satt på hans rum och hade det naajs, sen spelade vi COD och umgicks, min lilla gosisgrisis. Jaja, ska duscha nu sen kolla film med nyköpta clementiner, PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: