Dag 2 - En bild på mig + 10 fakta

Kategori: Svar på tal

1. Redbull & Joanna är mina absoluta bästa vänner! Hade aldrig klarat mig utan dem
2. Jag har ett syskon
3. Jag har ångrat mig, jag vill ha en iPhone så skall snart få det
4. Jag går i Friidrott (5 ggr i veckan)
5. Jag älskar mig & mitt liv + att jag har världens bästa självförtroende
6. Jag skall ha kvar min blogg i 2 år till minst
7. Jag avgudar mig själv för att jag är snyggast och helt enkelt bäst. Ingen är som jag. Jag är mig själv och spelar ingen annan dum bimbo.
8. Jag bor i Hovås
9. Jag älskar att shoppa
10. Jag  har svårt att äta framför killar

Kommentarer

  • annie säger:

    Så söt du är! :)

    Är verkligen avensjuk på ditt självförtroende, jag tror att alla vill ha sånt som du har.

    jag tycker själv att jag är ganska söt men har svårt att säga det.

    Kanske är en konstig kommentar men jag ville bara skriva det för du har verkligen världens bästan blogg! :)

    2011-07-13 | 22:06:51
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: