Starstruck

Kategori: Allmänt

Tjaaa bloggen! Kom hem för en stund sen, var i stan med Joanna. Innan det var jag och spände tandställningen som hon följde med på. Köpte lite saker som kommer upp här snart! Ääälskar verkligen vädret, blir på såå glatt humör. Iallafall så har jag aldrigt haft så kul som idag i stan! Fick helt plötsligt skrattanfall och drev om allt och alla. Satte oss vid en park där massa fyllon satt och bara deegade och hade det för jeffla soft! Men skall duscha nu sen packa lite till imon som jag berättar om i ett annat inlägg (som kommer bli tidsinställt). Sen ta kort på sakerna och äta middag, oxfilé med tillbehör. Justdet, hämtade även min bror på Centralen idag, han har ju vart på ett läger. Så innan tåget trippade in på stationen hängde jag runt med Jack och Daniella! Chiiinggg
Nytageeen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: