DAGENS TESTET

Kategori: Allmänt

DAGENS VILL HA: Pengar till kläder och allt dedääära

DAGENS KLÄDSEL: Vita shorts, stickad tröja + primes och skinnjacka
DAGENS FRISYR: Utsläppt plattat hår i mittbena
DAGENS LÅT: Next 2 You - JB & Chris, Smile - Avril, Om sanningen skall fram - Eric Amarillo
DAGENS PLANER: Ha en üüberbraaa dag med Marie bästis!
DAGENS SAKNAD: Vissa kompisar..
DAGENS DUMMASTE:
DAGENS MISSLYCKANDE: Att jag sov ut istället för att gå upp tidigt och jogga som jag lovade mig själv igår
DAGENS DROG: Musik och Marieee
DAGENS KÖP: Nathiiing, men skall ju dra till stan så får se vad jag får med mig
DAGENS GODIS: Nathiing
DAGENS HUMÖR: GLADER
DAGENS CITAT: ”If we don't learn easy lessons, they get harder."

DAGENS ROLIGASTE: Ingenanninnngggg


Skall börja göra sånahära en gång i veckan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: