SPK - Fortsätt kommentera

Kategori: Allmänt

Anonym om Invigning:
Var ligger videomixen?:)

Svar: Den ligger nästan bredvid mig, i Hovås påväg mot Askim!

Emma om SPK:
Gör du gratis designer?

Svar: Ja det gör jag, kommentera om ni vill ha en, sen kan ni också maila mig på [email protected]

Cecilia om I'm No Beauty queen I'm Just Beautiful Me:
l; background-color: transparent; quotes: none; color: #444444; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; padding: 0px; border: 0px initial initial;">Vad har du för någon mobil?
Vilka är dina bästisar?
Vad önskar du dig när du fyller år? När det nu är..

Tack för en suuperbra blogg! Loveeit! <3

Svar: Jag har en vit NOKIA datamobil, skulle fått en iPhone men halva stan går runt med den och den suger fett mycket!
Jag har måna bästisar men mina absoluta bästisar är: Marie, Lisa & Amanda Malmgren! Sen mina närmaste är: Joanna, Cornelia, Amanda Ljungberg, Anna, Sofia T & Victoria!
Jag kan göra ett Collage med vad jag önskar mig så blir det snyggare & lättare ;) Tack!!




Kommentarer

  • Felicia säger:

    iPhone suger inte alls, du tycker säkert att den är jättebra men bara för att du inte har den så säger du så..... ;)

    2011-06-23 | 00:20:40
  • sarah säger:

    jag vill ha en :D

    2011-06-23 | 18:02:21
    Bloggadress: http://goldmann.devote.se
  • Amanda malmgren säger:

    Beeztiizz!

    2011-06-23 | 19:05:42
    Bloggadress: http://amandamalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: