Pizzzaaa

Kategori: Allmänt

Tjeenare, nu har jag precis ätit pizzaa, fasiken vad gott det vaa men herreguud vad illa jag mår, det räcker bara med att jag kollar på Joanna så kommer jag spy, usch fyfaaasen. Men det ordnar väl sig (?) Känner att jag och Lisa får ta och gå ut och springa imorgon (skall sova där), och så har jag ju gympa på morgonen så de löser väl sig. Idag har jag vart med Cornelia hemma hos mig. Vi har ätit, skrattat, haft det awesome och massa annat kul har hänt, vi var på Hovåsskolan med. Slutade halv 12, göttt!
Skall iallafall duscha nu sen plugga mer på SO:n sen kommer mamma hem från en tjejkväll på Ted Bernhardtz och då tror jag att hon har något plagg med sig hem till mig. Men chaaa så länge ;)
Har inga bilder så denna får duga sålänge, chiiinnggg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: