LOOK AT ME NOW

Kategori: Allmänt

Lyssnar på Chris Browns låt 'Look At Me Now' och pluggar spanska. Har gjort det ända sen jag kom hem från skolan, äntligen tar jag tag i någon läxa på riktigt, känns hääärligt skall ni veta;)

Jobbar på någon sån hemsida, bonnierutbildning.com/vale typ!? Haha intressant vaa
Nej men den är asgrym lär mig glosor, fraser, uttal osv..

Iallafall så låg jag förut i sängen och pluggade och läste ur min svenska bok, sen när jag skulle lägga undan allt för att gå ner och dricka somnade jag bara!? Bara helt sådär, haha. Var iallafall jättegöttt, sov i någon timma för mamma väckte mig när hon kom hem, sen gick jag in i en dusch för att jag kände mig varm och äcklig.

Nej men nu måste jag fortsätta arbeta!

Från Spanien i somras, ååh! Klart skall vi åka tillbaka som varje år. Älskardet!
Jag och pappa i Tariffa iallafaaall

Kommentarer


Kommentera inlägget här: