Dagens planer

Kategori: Min vardag

Idag slutar jag 1 vilket är väldigt skönt att göra 2 dagar i streck (tisdagar och onsdagar). Har inga som helst ålaner för dagen utan att jag skall till min extra mattelärare 15.00 och plugga matte och innan det skall jag fika med pappa i stan. Sen skall jag hem direkt och plugga sönder för spanska provet samt lite fysik och SO.

Mycket i skolan nu känner jag men det är ju innan julen osv och det är då vi får slutbetygen så nu gäller det att få massa läxor och prov, visa vad man går för och få bra betyg, då går nog min New York dröm i uppfyllelse, hehe. Jaja, senare på eftermiddagen skall jag antagligen ut på en joggingtur vilket jag måste börja med eftersom jag blivit så lat på sistonde. Vad skall ni göra idag?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vad heter din matte lärare?

    2011-11-23 | 22:22:27

Kommentera inlägget här: