FARSDAG

Kategori: Min vardag

Är hemma nu, tog bussen 15.20 från Joanna så har varit hemma ett bra tag. Men som ni alla vet så är det ju farsdag idag, hoppas ingen missat det! Det har definitivt inte jag gjort!! Igår köpte mamma en present till pappa och det var två stycken Té koppar ifrån Indiska samt en rökelsedofts hållare. Han var i Indien för några år sen och fastnade för allt Buddah och allt haha, så ni skall bara se vad som står i vårt hus - rökelser, buddah statyer, indisk musik som tar kål på mig och massa annan skit, men det är kul att pappa gillar lite inredning nu för tiden.


Så på Té kopparna var det en Buddah på haha, lite roligt sådär. Sen skall man ju heller inte överdriva med presenter eftersom det bara är farsdag, men detta tyckte vi funkade! Iallafall så skall vi fira det ikväll hemma hos min mormor tillsammans med min mosters familj och min. Det blir middagsfirande och TV tittande tillsammans. Mysigt. Hör av mig snart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: