Matte

Kategori: Min vardag

Heej, nu ska de allt bli bättre uppdatering, jag lovar er! HAr blivit frisk och allt nu så nu kommer det massa inlägg, både tidsinställda och vanliga. Kom precis hem från skolan nu, eller ja, halv 4 kom jag hem. Slutade egentligen 1 men åkte och fikade med Cornelia och Beatrice sen chillade vi lite på skolan. Ska sätta mig och plugga matte nu - prov på fredag. Kan det mesta, eller jaa. Kan allt så skall bara sitta nu idag och imorgon och plugga in det X-tra mycket så att jag får riktigt bra betyg, för om jag får A, B eller C så får ja pengar av mina föräldrar, såå nu skall det allt pluggas här! PÖSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Asså herregud!!! Ge mig ditt utseende! Är så jävla avundsjuk på ditt liv, på ditt utseende och ALLT! du är verkligen PERFEKT! puss älskar sin blogg, sluta aldrig!!

    2011-11-09 | 16:47:06
  • Anonym säger:

    Shiit va snygg du ee! Pusss

    2011-11-10 | 07:09:46

Kommentera inlägget här: