Tips på tidsinställda?

Kategori: Min vardag

Okej, jag känner själv att jag skriver riktigt mycket om min vardag och det kanske blir lite utråkat för er eftersom det händer samma sak varje dag 24/7 liksom. Så vad är ni sugna på att läsa här i bloggen? Kommentera och ge mig tips, både på tidsinställda inlägg och vanliga. Skall börja med tidsinställda nu varje dag inför hela veckan så att ni har något att läsa om jag inte har tid eller tillgång till en data. Så vad vill ni se mer utav? Kommenteraaaa 
  • Mer Dagens Outfit
  • Mer shoppingbilder
  • Min vardag
  • Tips
  • Musik
  • Åsikter/Tankar
  • Frågestunder
  • Mer bilder ifrån dagarna

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Mer dagens outfit och hiss och diss och planer för helgen(varje helg) puss

    2011-11-28 | 21:12:13
  • Anonym säger:

    dagens outfit! och shoppingbilder :)

    2011-11-29 | 15:05:38
  • Anonym säger:

    dagens outfit bilder och fler bilder från dagen hade varit najzzzz pössssss

    2011-11-29 | 16:03:08

Kommentera inlägget här: