HISS/DISS

Kategori: Svar på tal

Ugg's - Väärldens mest gosigaste skor ever! Och snygga är dem. Själv har jag 4 stycken och får ett par nya varje år om jag sköter mig. Brukar köpa ett par som man kan ha som tofflor och ett par som man använder ute, aah. Bara älskar dem! Man fryser aldrig med dem och dem gör nästan en hel outfit.
Vintern - Men guuud vad mysig den årstiden är! Snön, julen, mysigt i stan, skidåkning, det blir mörkt tidigt, kallt osv.. ÄÄäälskar vintern. Min favoritårstid!
Omtänksamma, snälla, schyrre kompisar - Vad skall man säga!? Har man en ärlig, omtänksam, snäll, schysst kompis så har man allt + världens bästa liv!
iPhone - Väärldens bästa mobil! Den har allt, alllttt! Och hela världen går runt med den! Thanks Steve Jobs!
Cheka in - Bara för att visa vart man är och med vem man är, get A life and sell it on blocket! Kom igen, bangaa deee!
Sommarn - Euuw sikken tråkig årstid och svennig! Haha, nä men alla bara: Åh snart är det sommar OMAJGAADHHH xDxD LOL JAG SKALL BLI BRUN, YÄÄ MJAUUWWW!
Blogg.se Appen - Alla hatar den, den suger, den är seg osv! Dem kunde gjort den såå mycket bättreeee! De är ju så många som använder just blogg.se när dem bloggar så då kunde dem gjort den bättre och gjort ett flitigare jobb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: