Ny jacka

Kategori: Min vardag

Heej, förlåt för jätteseg uppdatering men har inte haft tid. Kom iallafall hem för exakt en timma sen. Var i stan med Conne. Först slutade vi klockan 2 idag istället för 1 för gympa var vår sista lektion och då åkte vi till GBGS fäktingsklubb och fäktades med klassen. Sen åkte jag och Conne till stan och åt på Thaifood i Arkaden, sen gjorde vi en sak, sen gick vi till Espresso House, sen donken och sen  Biopalatset och kollade Bio - Jag saknar dig. Vi såg den mest för att vi läser den boken i skolan och så skulle vi fatta den mer om man såg filmen. Smart va!? Sen hämtade mamma mig och så kom jag hem och fixade lite sen nu precis kom pappa hem från Yogan och hade också hämtat upp min Jacka på posten innan som jag beställde förra veckan. En vit Woolrich. ASGLAAADDD :D:D:D:D
Bättre bilder kommer imorgon:))

Kommentarer

  • Maya säger:

    näär du lägger upp bättre bilder skriv gjärna vart ifrån fu beställde jackan, den verkar vara super fiiin!!!

    2011-10-13 | 10:47:00
  • Carro säger:

    Vilken storlek har du på den och vart ifrån beställde du den? Superblogg, kraam

    2011-10-13 | 17:06:28

Kommentera inlägget här: