SVARAR

Kategori: Svar på tal

Svar 1: Vet inte vad den kostade, bryr mig inte så mycket heller haha. Men några tusenlappar kan du iallafall skriva upp;) Du kan hitta den på NK, Nallen i Göteborg, deras hemsida och ja! Säkert någonstans mer.
Svar 2: Den är inte begagnad, utan den är ny. Och nej den är inte från Tradera utan deras egna hemsida tror jag. Tack vad snäll du är! Blir så sjukt glad, fortsätt kommentera, då blir det bättre uppdatering också för jag får sånt bloggsug.
Svar: Jo, Marie skall vara med på den första listan där jag skrev alla mina bästisar. Kom på det senare men orkade inte scrolla upp och fixa de så ah, förlåt Marie! Men du är ändå en bästis till mig, det behöver inte skrivas, utan det kan lika gärna visas!
Svar: Jag är 14 år gammal
Jag brukar handla kläder på H&M, Fiorucci, Raglady, Tara, Ginatricot, Zara, BikBok, TopShop, NK och massa mer:))
Klart jag kan!!
Tack vad gullig du är♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: