Hos Bea

Kategori: Allmänt

Sov hos Bea inatt, jätte mysigt. Igår vid halv 10 tog vi bussen till Ica där vi hyrde film och köpte gott. Sen åkte vi hem igen och kollade på filmen och den sög, Midnatt i Paris hette den haha fyfan.

Igår sprang vi oxå ute i snön sen bastade vi, fyfan va härligt de va att ligga i snön, sen bastun. Aah

Iallafall, imorse vaknade jag 07.15 av att Sebastian hade smsat mig och jag glömde stänga av ljudet + att telefonen laddades på soffarmskanten där mitt huvud låg haha (vi sov i varsinn soffa inatt) så ah.. Somnade aldrig om utan låg och smsade med han ett tag för han är i NY och där är de kväll så ah, sen väckte jag Bea vid halv 9 då han skulle sova.

Men har precis bakat och ätit frukost, skall fixa mig nu sen åka hem. Ska vara i stan och köpa en ny iphone samt umgås med pappa för han kom hem från London igår. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: