Dålig uppdatering

Kategori: Min vardag

Nu under dessa veckor då jag kommer bo inne i stan kommer vi inte ha någon data med oss, bara alla våra iPads. Därför kommer de ge ett resultat till att jag inte kommer blogga riktigt varje dag, men när jag är i skolan skall jag se till att gå in i en datasal så ofta som möjligt, även när jag är hemma hos kompisar kommer jag ju ha möjlighet till att låna deras data.

Men annars är problemet löst eftersom att vi har Wi-Fi i lägenheten, och blogg.se appen är ju nyuppdaterad så då kan man välja hur stor bilden ska vara, även om man vill att bilden ska va i vänsterspalten, höger eller i mitten och det är ju bra då jag skall göra mobilinlägg så att bilderna inte laddas upp i storlek 400px automatiskt när jag behöver 600px, grymt ju!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: