En godnattpuss från lilla miiigg

Kategori: Allmänt

Nu säger jag godnatt och släcker ner telefonen. Blir att få en skön godnattssömn och vakna upp imon med strålande leende och vara extra glad för att det är FREDAG!!!!!!! Skall sova hos bästa Lisa med Anna, Bella och någon Alice.

Någon undrade också vad jag hade på mig idag, haha lite random helt sådär plötsligt men aah. Hade iallafall på mig svarta tighta byxor från Gina, Acne imiterade klackar från BIANCO, vit skjorta och över den hade jag en grå grovt stickad Ralph Lauren tröja så att man såg kragen och armarna på skjortan. Till det hade jag ett starkt lysande oranget armband som visade upp outfiten lite mer, och i slutet av dagen satte jag upp håret i en stram hästsvans.

Puss alla bästa läsare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: