Härlig dag

Kategori: Min vardag

Slutade 12.15 idag som varje onsdag! Riktigt häärligt ska ni veta. Längtar så sjukt mycket tillbaka till Hovås va, ååh! Snart är jag hemma igen.

Efter vi slutade idag åkte jag, Conne och Bea in till stan och fikade på EH, tog en frappino med grädde och chokladsås på toppen! Orkar inte Starbucks, så jävla töntigt helt ärligt.
Sen följde Conne med mig hem sen stack hon till Kalle.

I måndags gick jag hem efter skolan, innan de va ja i stan med C, gick sen hem, tog de lugnt sen gick jag ner på en promenad med min hund så mötte jag upp Kalle och Cornelia och va med dem i kanske 30 minuter, kuul.

Samma sak igår typ, fast träffa aldrig dem på kvällen igen.
Ska ner och köpa trosor sen, även sushi som ska bli dagens middag! Puss

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: