Imorgon flyttar jag

Kategori: Min vardag

Som ni flesta vet så bygger ju vi i min familj ut vårat hus, imorgon skall byggkillarna börja ändra golv här inne i huset och inreda upp den nya delen vi bygger ut i, därför kan inte vi bo hemma så våra vänner har en skitfin, modern och stor lägenhet MITT PÅ AVENYN som vi skall bo i, i ungefär 1-2 månader. Är så taaagggaaadd, älskar stan. Kommer inte ha med oss nån data, men eftersom alla i familjen har varsin iPad så tar vi med oss dem:)

Kommer lägga upp bilder när jag är hemma i Hovås igen på hur lägenheten ser ut, åh älskar den. Så jävla fin verkligen. Kommer kunna gå upp halv 8 nu istället för 6, kommer kunna hinna äta frukost innan jag går och sen kunna ta spårvagnen vid 8 tiden eller hoppa på 58 när den kommer.

På kvällarna kommer jag och mamma gå ner till Condeco osv och ta en mysig kvällsfika, kommer möta upp Cornelia & Lovisa så ofta jag kan för att ta kvällsfikor med dem med. Ååh längtar! Bara några timmar kvar nu, så ska se till att packa allt nu så att det är klart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: