Mamma Mia

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och kollar på Mamma Mia som går på 3;an, love it. Pratade precis med Lisa baby i telefon i 20 min, rekord waah xD skoja! Nej men pratade om en massa skit som händer i världen, haha men helgen blir kul Lisa eller hur?:)))))

Var i vilket fall som helst i stan idag med Cornelia och efter ett tag kom Beamissen in. Jag och Conne åt på ThaiFood Arkaden, hade mycket att prata om, sen gick vi till Cubus där jag köpte en USA bikini samt ett par vantar som jag har kollat på i flera dagar nu, typ 1 och en halv vecka men aldrig köpt dem.

Drog även till min bästis Yaki på Tessie och köpte en tunika, älskar Yaki haha! Fixa praoplats där med bra oxå, ska både praoa hos Ted och Yaki, all my BFF's!! Sen fikade vi på EH när Bea kom! Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: