Mammigos

Kategori: Min vardag

Är hos mamma nu i affären, har precis ätit lunch, sushi. Naaamn. Slutade 3 idag, åkte in till stan med Oscar och Albin, sen träffade jag Conne och Kalle snabbt. Sen dirr mot mamma. Dagens kommmeeer kanske snart. Annars hade jag svarta tighta jeans från Gina på mig, crémefärgad blus från Zara och nervikta primes + skinnjacka och Hunkydory halsdduk, även nya vantar från Cubus. Enkelt men snyggt.

Skall snart ta spårisen hem men innan det fixa några inlägg till er dagarna fram över så att ni har något att läsa då jag inte har tid att blogga. Ber om ursäkt för den situationen men skall bli bättre, bara att blogg.se appen segar söönder. Äter iallafall lite godis nu men ska snabbt springa över till shorren och köpa en dricka sen hem. Så vi hörs helt enkelt sen, om jag har tid. Har mycket plugg vilket är assegt. PUSS
Gammal men den får duga

Kommentarer


Kommentera inlägget här: