Seg dag

Kategori: Min vardag

Åh neej, jag tror att vi har bytt dag med F eller E klassens förra schema för nu är de min klass tur att få sluta 16.20, blää! Orkar verkligen inte, men 12.30 ska min klass åka skridskor 2 timmar på Heden med vår gympa lärare, ååh mysigt. Älskar just den vinterkänslan.

Jaja, har packat allt för skridsko åkningen även för flytten så det känns skönt, bara att sminka mig kvar och borsta håret sen drar jag till bussen. Ha en jättego tisdag ni som slutar tidigt. Men direkt efter skolan åker jag dirr till Lägenheten för då är vi inflyttade och Bea hänger då med mig, så ska vi bara lasta av alla väskor och så hemma sen går vi ner till CONDECO och drar en given fika. PUSS

Kommentarer

  • Sara Lee säger:

    Pinsamt med bh:n där du ;)

    2012-01-19 | 22:13:54

Kommentera inlägget här: