27/7

Kategori: Min vardag

Godmorgon! Sovit gott? Ååh, det har jag verkligen gjort. 
Igår vaknade jag hemma hos Cornelia, vi fixade snabbt iodning oss och åkte in mot stan där Cornelia mötte upp sin mamma för en lunch och Sofia åkte och tränade på Sportlife, då jag följde med. Träffade även Anton där och då planerade vi hela vår dag. Vilket blev att jag senare mötte upp Joanna, Hampus och Axel, sen kom Lucas och Oscar och så satte vi oss i stan och myste.
 
Sen mötte vi upp Anton, Zid och William och då tog alla vi bussen till Hovåsbadet där vi beställde pizza, lyssnade på musik, var sociala och badade. Efter en stund kom Julia och Hannes också. Hade det verkligen så himla roligt med mina kompisar!! Vid 10, halv 11 åkte alla hem förutom jag, Joanna, Julia, Hannes och Lucas som följde med mig hem, omay älskar er! Julia & Joanna sov hos mig och inatt tog vi ett bad i badkaret och bara deepade, somnade halv 5. Tidigt imorse åkte Julia hem. 

Dagen verkar inte bjuda på något fint väder så mamma är nu påväg hem med brunchingridienser då jag, Joanna och mamma ska ha en girlslunch. Sen blir det filmmys resten av dagen tills jag skall möta upp några kompisar. Mysigt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: