TIPS - Bloggar jag läser

Kategori: Tips

En tjej vid namn Alexandra som går på min skola och har en riktigt bra blogg med mycket uppdatering och roliga inlägg. 
 
En kompis till mig som heter Joanna och precis bytt från blogg.se till nattstad, mycket läsvärd!
 
En av mina närmsta vänner som heter Julia och bloggar på nattstad.se, hon har grym uppdatering och roliga bilder.
 
Min bäästa kompis som heter Vanessa, precis som jag. Hon har precis startat upp en blogg igen på nattstad.se och ja, bloggen är grym! Just nu har hon en liten paus tills PartilleCup är över men sen skall ni få se att det kryllar av inlägg.
 
Älskar bloggen, den modegalna tjejen heter Chloe och bor i Stockholm, no words for her blog, just loveit!
 
Vem vet inte vem Kenza är? Min idol och grym blogg, snygga bilder och roliga inlägg.

Kommentarer

  • julia säger:

    love yoooou <3
    Saknar dig, vi måste ses direekt när du kommer hem!! :D <3 <3

    Svar: Åh saknar dig så jäävla mycket va! Ja men det är väl självklart! Älskar dig finiiiis:)<3
    None None

    2012-07-11 | 17:17:32
    Bloggadress: http://nattstad.se/juliamalmsten
  • todde säger:

    Åh lavjuuu min älskade vän!! Men måste bara fråga, du skrev i ett inlägg längre upp att man kunde köpa amrecian vitage tröjor i spanien också! Hur mycket kostar dom där? dyrare än i sverige??? puss saknar dig, ha det bäst i marbellaaaa

    2012-07-12 | 17:33:43

Kommentera inlägget här: