Nya blogg.se

Kategori: Min vardag

Har inte uppdaterat, jag vet, och det suger. Men nu har jag äntligen nya blogg.se som jag läängtat efter så nu fan, haha. Dessa dagar har jag umgåts med kompisar och tittat en hel del på partille cup. Inatt sov jag hos Cornelia med Josefine som äntligen är här på besök ifrån Stockholm. Så sov över med dem inatt och var inne i stan imorse redan vid 12. Då gick vi och åt på Vasa Sushibar och sen köpte en glass och spanade in P. Cupen lite, träffade Marieeeee, äntligen. Skitkul verkligen, och massa annat folk, sen åkte Cornelia och Josefine hem och då var jag och Sofia i stan och jag köpte en helt enkel vit bikiniunderdel och sen gick vi hem till henne och vilade och gjorde fruktsallad, nu skall jag fixa lite tidsinställda till er, åker ju somsagt imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: