Vad har jag gjort dessa två dagar??

Kategori: Min vardag

Igår - Åt en god frukost och duschade, kände mig riktigt ofräsch efter att ha varit så sjuk, usch! Sen blev jag körd in till stan av mammi, hon körde mig till Subway på Avenyn där Hampus, Joanna, Zid och Maxi var, så åt dem sen gick vi runt lite tillsammans och sen gick vi hem till Joanna, spelade FIFA och väntade på Anton, sen gick vi ner till Vasa sol för Anton och Zid ville sola xD sen gick vi till BK och träffa massa och sen mötte vi Andrea och Julia och gick sen hem till Joanna igen då alla killar gick till sig själva, där satt vi och hade väärldens girltalk, sen gick Andrea och Julia sov över hos Joanna med mig också. Under kvällen satt vi mest i Joannas kök och åt vattenmelon, godis och PK med Joannas bror Anton, Dennis och Ludvig.

Idag - Vaknade hos Joanna vid 11, åt snabbt frukost med Joanna, Julia, Anton (Joannas bror), Dennis och Ludvig, sen snabbade vi oss iväg till bussen och jag och Joanna åkte mot Frölunda med min mosters man och hans barn (alltså mina kusiner), fick med mig en tröja som ni kan se i inlägget nedanför, sen fikade vi och sen åkte vi hem men Joanna stanna kvar. Åkte hem till kussarna och kollade film, gjorde såna flygdrakar, fixa i trädgården och åt mat och nu är jag hemma, ska ta det lite lugnt nu sen vid 8 skall jag in till stan och träffa mina tjejer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: