BEATS

Kategori: Nytt!

På marknaden i Marbella fyndade jag världens bästa grej, just då... hade tappat bort mina små vita hörlurar som tillhör iPhonen på flygplanet mot Spanien och mina Urbanears innan jag åkte dit så hade inga under tiden i Marbella, men på marknaden hittade jag dessa rosa beats, dem är såklart fejk men kommer inte ha dem så länge till då jag skall köpa nya. Kanske riktiga beats eller ett par vanliga vita iPhonelurar. Men tycker dessa lurar är så sjukt balla och rosa blir ju ännu snyggare att springa runt med i Marbella, så dessa följde med mig hem från marknaden i Centro Plaza, Marbella. 
Dem skulle kostat 30Euro (lägg till en nolla) men jag prutade ner dem till 15, vilket är 150 kr

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hahaha vad lång hals du har exde

    Svar: Ja vääät, jag är en giraff:))
    None None

    2012-07-27 | 18:22:43

Kommentera inlägget här: