Vaken

Kategori: Min vardag

Vaknade nu precis, spraaang upp till datan för känner mig så dum då jag inte publicerat några inlägg åt er, skärpning! 
 
Cornelia sov iallafall över hos mig inatt, igår kom hon till mig vid 17.00 typ så åt vi middag här, satt och snacka, sen fixade vi oss och åkte till stan, där träffa vi lite kompisar sen gick vi till Barhimmel och fikade med Cornelias kusin som jobbar där, sen mötte vi upp Lucas och Hannes och drog till Heden och spela fotboll och sen gick vi till Sibylla och sen till Linné.
Sen hämtade jag mina glasögon hos Joanna som jag glömt där + ett par skor och sen åkte vi hem, var hemma halv 1 och då kollade jag och Cornelia på LOL tillsammans med lite frukt innan vi somnade, dagen innan sov jag hos Joanna sen träffade vi Julia snabbt sen åkte jag hem och tog det lugnt tills Cornelia kom
Typ sliten xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: