Dag 6 - Min framtid

Kategori: Svar på tal

Jag skall bo i New York när jag blir äldre, helt bestämt! När jag gått ut 9:an funderar jag på att flytta till New York med min padrull;) där skall jag börja plugga till designer eftersom jag vill ha ett stort märke och tjäna mycket pengar när jag blir äldre. Jag kommer aldrig vilja vara utan jobb, det är mitt jobb som skall göra mitt liv - kommer säkert älska att jobba som designer! Sen skall jag ha ett hus i Hollywood, ett i L.A och en lägenhet i Stockholm.
Jag skall ha en familj med 2 söner och 1 tjej + en snygg och förmögen man! Vi skall bara leva livet rent ut sagt.
Sen skall jag också ha en hund (fransk bulldog). Åååh mitt liv kommer bli så bra. Tänk att om redan 2 år flyttar jag till New York för gott. Kommer komma hem lite då och då klart och hälsa på! Ååh allt kommer bli så bäst! Älskar denna staden!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HAHHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAA

    2011-07-15 | 15:46:02
  • Caroline säger:

    Gud vad roligt liv du har. Seriöst, min dröm är att få åka till New York och här sitter du, har redan varit där, skall åka dit IGEN om 2 år och liksom bo där! Är såå avundsjuk på dig, du har en grym blogg och kör ditt egna race. Så rätt! Skit i alla andra, dem är bara avundsjuka för att dem inte har råd att åka dit, och dem är också avundsjuka på att du har det så himla bra, får göra exakt vad du vill typ, får nästan allt, bor i ett jättefint område och skall liksom bo i NEW YORK? Jag menar vem har tid med sånt efter 9:an? Du är bäst tjejen, BÄST!

    2011-07-15 | 20:51:02
  • carro (: säger:

    new york är bäst! :)

    2011-07-20 | 15:24:26

Kommentera inlägget här: