SPK

Kategori: Svar på tal

Svar: Åherregud. Hur kul är det för mig att gå in på Carros blogg och se att hon skriver om mig? MITT LIV, MIN BLOGG, MINA ÅSIKTER, MINA SVAR PÅ K. Jag fattar inte hur ni orkar lägga er tid på mig när ni nu hatar mig? Vad tjänar ni på det? Och förresten, jag svarar på exakt vad jag vill och hur jag vill. Jag kan vara väldigt taskig och tyken när jag svarar men vafaaaan??? Vad är inte dem som frågar då? Du ska se hur många fler kommentarer jag har som jag inte publicerat där dem kallat mig fula saker och sagt ännu mer saker. Så du, låt mig va. För de är INTE din blogg, och även om du vill mitt bästa så klarar jag mig själv!

Kommentarer

  • Elina säger:

    skit i dem. fick en massa sånt på min blogg me, om inte värre. bara ta inte upp kommentarerna så kmr dem o tröttna lovar!

    2011-07-28 | 17:57:47
    Bloggadress: http://elinalundbergs.blogg.se/
  • Emilia säger:

    Va heter carros blogg?!

    2011-07-28 | 22:25:29

Kommentera inlägget här: