Svar på Frågestunden

Kategori: Svar på tal

1. Har du strulat med någon?
Ja det har jag

2. Isåfall med hur många? :)
Räknar inte

3. Vem har den bästa bloggen bland dina kompisar?
Vet inte riktigt den bästa, men två riktigt bra, roliga och inspirerande bloggar jag följer är Joannas och Teddis

4. Vem skulle du vilja vara för en dag!?
Massa narriga kändisar, som typ Selena Gomez, Miley Cyrus, Vanessa Hudgens, Tyra Banks osv

5. Vem anser du vara mest popis i din skolan?
Haha det behöver vi inte ta upp här

6. Dyraste plagget?
Ingen aning

7. Billigaste plagget?
Ingen aning

8. Dröm resan?
Min drömresa var till New York och den slogs i uppfyllelse, skall åka ditt till hösten igen så jaa, New York! Älskar deeeet! Skall till och med bo där när jag är äldre

10. Har du druckit alkohol?
-

11. Bästa minnet?
När jag och Joanna blev bästisar i 5:an, när pappa berättade att vi skulle till New York och när jag då var i New York + massa mer

12. Jätte bra blogg du har vanessa :)
Tack vad kul att du gillar den!

13. Du är så jäävla snyggh xD
M, jag vet

14. Du är verkligen perfekt hihihi XD
Vet, jag är så awesome

15. Du borde verkligen bli modell! Har du funderat på det?
Ja det har jag

16. Att söka in till någon modellagentur? Vilken isåfall?
Ingen aning, men något skall det bli iallafall

17. Älskar din blogg snygging, du är snyggast i världen fan xD <333
Vet, jag tycker själv det!

Kompisar:
18. Bästa vänner?
Joanna & Amanda M. Mina närmaste därefter är: Louise, Ingrid, Lisa, Sofia, Victoria och Anna

19. Roligast humor?
Joanna, haha fyfan vilken humor kvinnan har!

20. Mest saknad?
Victoria, var jätte längesen jag träffade henne

21. Blond?
Joanna...

22. du kan lita på till 110%
Joanna, Louise, Lisa & Anna

Kläder:
23. Sommar plagg
Kan göra ett collage med det istället

24. Vinter plagg
Kan göra ett collage med det istället

25. Sommar skor
Havaianas (flipflop), Chipie, Converse, Ballerina och Gladiator

26. Vinter skor
Ugg's & Primeboots

27. Höst jacka
Skinnjacka och kanske Jeansjacka

28. Vår jacka
Nolita jeansjacka + Någon snygg vindjacka

Mat:
29. Glass/Godis
Glass

30. Fanta/Cola
Cola

31. Isglass/Mjukglass
Mjukglass

32. Favorit mat
Tacos & Tomatsoppa

33. Äckligaste maten
Bamba maten + fisk och sån skit

34. Är du tillsammans med någon?
Nej det är jag inte, men jag gillar en... eller flera, HAHA

35. Favoritplagg?
Kan göra ett collage med det

FAVORIT:
36. Färg
Turkos, svart, vit, marinblå och rosa

37. Mat
Tacos och Tomatsoppa

38. Plats
New York och hemma

39. Djur
Hund

40. Godis
Fruktnappar och lakrits, + något surt

41. Kompis
Joanna

42. Kläder
Jenas, Shorts, Toppar, Tunikor

43. Vad har du för mobil?
Bang Olufsen skit och en Nokia, skall få iPhone. Men min gamla iPhone blev ju stulen..

44. Vilka bloggar följer du?

45. Hur många gånger duschar du?
På sommarlovet: Varje dag, När det är skoldagar osv så duschar jag varannan eller vartredje, beror på

46. Skostorlek?
37-38

47. Klädesplaggs storlek?
XS - S / 34

48. Vad använder du för smink?
Skall skaffa ID smink, men annars använder jag bara mascara och lepsyl

49. Vilka/Vilken parfym har/använder nu?
Har Juicy Couture (Viva La Juicy), Miss Dior Cherié, Ralph Lauren och Victorias Secret, använder alla dem men min Juicy är slut så skall skaffa en ny. Sen lånar jag av mamma ibland med

50. Favorit land?
USA - New York, Spanien - Marbella

51. Favorit stad?
New York, Marbella, Köpenhamn och Stockholm

52. Vad har/använder du/ni för datorer hemma hos dig?
Vi har bara Mac, stationära och bärbara

53. Hur många Mac/Apple prylar har ni hemma?
Ingen aning, runt 10 kanske tror jag. Hur skall jag veta?

54. Hur många syskon har du?
1, en lillebror - Adrian 11 år

55. Har du något husdjur?
Ja, en hund

56. Har du mens?
-

57. Vad har du för slags klädstil?
Den som halva stan går men kan jag väl tänka mig haha. 'Fiorucci stilen' som är såå ful! Börjar gilla den här gulliga/söta stilen mer nu. Kan göra ett collage om det

58. Favorit film?
The Last Song, Never Say Never, The Karate Kid och många fler

59. Favorit TV-program?
Matprogram, mysa serier + Disney Channel

60. Favorit serie?
Desperate Housewives, Grey's Anatomy, Gossip Girl och Sex and the city + några fler

61. Vad gör du på fritiden?
Är med kompisar, shoppar, friidrott, datanördar, mobilnördar, iPadnördar och softilerar på livet helt enkelt

62. Tack för en superbra blogg:)<3
Tack själv

63. Vem är din idol, skriv gärna flera:)
Typ: Kenza, Tyra Banks, Beyoncé, Miley Cyrus, Selena Gomez och Chris Brown

64. Vad skall du jobba med när du blir äldre? Svara gärna på detta, sen skulle det vara kul om du kunde göra ett enskilt inlägg om det:)
Jag gör gärna ett inlägg om det :) För jag har värsta planerna för min framtid

66. Kan du lägga in bilder på ditt rum?
Yessss det kan jag, skall bara städa lite först, hehehe

67. Kan du göra några collage med snygga outfits + how 2 match?
Visssttt

68. Kan du göra några collage med enskilda outfits som passar bra för sommaren, hösten, vintern och våren?
Ja det kan jag :) Det kommer komma upp snart i några inlägg så håll utkik, heheheee

69. Så himla vacker är du!
Tacktack:)

70. Visste du att du är enormt lik Kenza på vissa bilder, har du kanske hört det förut? Om du fortsätter med denna toppen bloggen så blir du nog som henne i framtiden :)
Hehe, jaa jag har hört det förut, blir väldigt glad för ser fan upp till Kenza haha! Tack

71. Har du varit modell?
Ja det har jag

72. Om ja: När, var, Varför, Hur och vad var du det för? Berätta lite om det,
När jag var 8 år tror jag, min kompis Jacks mamma är någon slags chef på KappAhl så hon frågade mig och Jack om vi ville vara med och såklart blev svaret JA. Det var det bästa jag gjort i hela mit liv. Skall få göra det flera gånger igen, var även på plancher i Polen;) Haha!

73. Lägg gärna ut bilder om du har:)
Jag har två stycken stora bilder som jag fick hem. Men dem små bilderna är borta så tar bara kort på dem jag har;) Men hade 4 olika outfits iallafall

74. Skall du vara det igen?
Som jag skrev innan så skall jag göra det igen för KappAhl Ja:) Söker in till flera olika modelljobb också. Som t.ex H&M osv, så det är skitkul faktiskt

75. BÄÄÄSTA BLOGGEN
Tack vad glad jag blir:)

76. Vad ser du mest fram emot i sommar? :)
Glämsta, ett läger jag skall åka på om ungefär 20 dagar, skall vara borta i 2 veckor. Och sen ser jag också fram emot Spanien (Marbella) skall kanske åka till vårt hus där :)

77. Vad e din favvo outfit?
Kan somsagt göra ett collage om det

78. Tre saker du avgudar? :)
Min kompis Joanna, HAHA. Skönaste ever
Några idoler som jag skrev lite längre upp
Och sen vet jag inte mer, avgudade min iPhone men när jag får en ny så kommer jag definitivt avguda den

79. Favoritbloggar? :)
Joannas, Alexandras, Ingrids, Amanda Lj's, Sofias Thörnqvists & Chloés
Och några kända bloggar som jag skrivit längre upp

80. Gillar du ngn nu? Isf vem?? :D
Privat;)

81. Tre saker du ALDRIG skulle klara dig utan ;)
Min mobil, Joanna och godis, typ?;)

82. Vad gör du helst på fritiden? :)
Idrottar, shoppar, vara med kompisar, chillar, umgås med familjen, resa osv;)

83. Va fick dig att börja blogga?? :))
Ingen aning? Det var i 6:an då jag hade bloggen http://baraanessaah.blogg.se, sen har jag fortsatt med det helt enkelt. Tycker det är skitkul att blogga och det är något jag kommer göra några år till. Skall ha denna bloggen hur länge som helst;) Good Luck Chuck säger jag bara

84. Va e din favorit färg? (:
Svart, Vit, Rosa, Marinblå och något mer?! Kolla upp

85. Har du ngn favorit kändis, i sånt fall vem/vilka?
Kolla upp

86. Har du några husdjur?
Ja en hund, en toypudel. Hon heter Bella och är 5 år

87. Vilka bloggar brukar du läsa?
Kolla upp, men kompisars och kända bloggar

88. Vilka e dina bästisar?
Joanna, Amanda M och nån mer, doonnooww. Men dem här är iallafall dem jag kan lita på

89. Vilken skola går du på?
Samskolan

90. Va brukar du gö på fritiden?
Kolla upp.....

91. Går du i nån sport?
Ja, Friidrott men skall börja i Cheerleading till hösten

92. Om du gör de, vilken?
Friidrott

93. Du ee coooool tjejen! ;) braaa blogg oxåå!<3
Daaankee:)

94. Vem är din bästavän?
Kolla upp

95. Favoritaffär?
Fiorucci, Raglady, Tara, Ginatricot, H&M, BikBok

96. Bästa minne?
Har många, men det absoluta bästa var när Joanna frågade om vi skulle bli bästisar i 5:an, hemma hos familjen Gomer. Awww älsklingen min!

97. Favoritplagg?
Skall göra ett collage om det, so you'll have 2 wait

98. Jättebra blogg vanessa
Tack Abbiii:)

99. Vad skulle du göra om du fick en miljon.
Shoppa sönder, skaffa hus/lägenhet i New York som jag ändå skall och ge bort lite / skänka

100. Är Joannas hund söt?
Jaaaa,

101. Ska du ha ett djur när du blir stor?
Yeeaah

102. Vilket i så fall?
Hund tror jaaa

103. Roligaste kompisen?
Joanna klart

104. Gillar du fortfarande Justin Bieber?
Nej han suger, haha. Värsta bögen, förlåt om jag säger det! Men jag ääälskade han ett tag men han är värsta Gay och störd i huvvet. Jag och Joanna har kommit över honom heelt klart!

105. Ser du upp till någon i din skola?
Nej alla tror sig

106. Vad tycker du om Alexandra pallvid?
Känner henne inte så bra? Men jag träffade henne lite då och då i vintras men jag tycker hon är snäll och ser bra ut, hon har en bra blogg också.

107. Tycker du hon är snygg?
Hon ser la helt okej ut men jag och Joanna e snyggare

108. Tycker du att hon flashar mycket?
Inte vet jag? Hur menar du!?

109. Skulle du tänka dig bli bff med henne?
Nej, haha! Men att vara kompisar skulle funkat;)

110. Surt/sött godis?
Både och

Kommentarer

  • Jojjo säger:

    Heej grym blogg !

    Kan inte du göra ett inlägg om dina sporter

    Typ vad du tycker om dom , klubbar osv.

    Haha lite töntigt jag vet men jag håller på att välja en ny sport så jag behöver lite tips

    Kraaam

    2011-07-11 | 04:24:08

Kommentera inlägget här: