Patetiska kommentarer

Kategori: Allmänt

vanessa det är bara att inse, du kan inte bli brun, du är albino året runt! så säj inte att du har fått färg eller är skit brun för att du är albino :D
IP: 90.230.15.226

Svar: HAHAHHAAA, asså jag HATAR patetiska kommentarer och när man verkligen ser ner på folk. Jag kan vara exakt likadan men jag behöver inte skriva ut det på nätet för att visa att jag är störst, bäst och vackrast! Jag är inte albino, har bara inte lika bra pigment som alla andra. Jag kan bli brun när jag väl ligger och pressar som jag aldrig orkar göra. Lägg ner ditt fulefanskap, när jag får reda på vem du är så är de lite trist :)

Kommentarer

  • Amanda säger:

    söööök på de!

    2011-06-16 | 21:57:31
    Bloggadress: http://aamandanathalie.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Skit i vad andra säger, du är fin som du är. Man måste inte vara brun för att vara snygg och har de svårt att fatta det så är det deras problem inte ditt :)

    2011-06-18 | 00:24:11

Kommentera inlägget här: