I stan hos mamma

Kategori: Min vardag

Hejsan, sitter inne hos mamma nu i hennes butik och har precis ätit. Tog bussen in förut, och där på träffade jag Saga, Suzi och Bea. Pappa kunde inte åka in med mig idag för han skulle åka och fixa pass till min lillebror eftersom att dem åker till Dubai på fredag i en vecka, guuud vad härligt. Skulle egentligen följt med men jag stannar hemma och pluggar till matteprovet och så tar pappa och jag en resa till våren istället, kan ni gissa vart det blir till? NEEWWWW YOOORRRKKKK :D:D:D:D Jaa! Men först måste vi ju se lite osåå, men hoppas som fan nu asså, haha. Mötte iallafall på Marie, Kim och Iris på Mcdonald's när jag köpte mat där nyss, sen så har jag köpt en ny sak på Raglady för mina presentkort, bild kommer sen. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: