Svar på frågestunden del 1

Kategori: Svar på tal

Tänkte att jag börjar med att svara på några frågor nu, för orkar inte vänta till imon haha! Skall plugga mycket då så ja.

Vem/vilka har du strulat med?
Svar:
Några som jag inte tar upp här
Krökar du ofta?
Svar: Nej verkligen inte!!!!
Vem är din bästa killkompis?
Svar: Jack och Oskar
Svarar du ÄRLIGT på alla frågor du fått?
Svar:
Ja det gör jag, om det är några lämpliga frågor, inga oseriösa
Vad har du för dator?
Svar: En Mac (en stor stationar) sen har vi bärbara Mac med.
Varför bytte din bror klass från en som han gick i till en annan? 
(fråga mig inte hur jag vet detta,för det minns jag inte!? :)! )
Svar:
Det har han inte ?
Har du sovit i samma säng med en kille under en hel natt utifrån din släkt? 
Svar:
Ja det har jag, och det var Jack
Vem ogillar du mest i skolan
Svar:
En tjej i min parallel klass
Vem tycker du är snyggast av alla tjejer på hela skolan mellan år 7-3an?
Svar:
Ingen aning
Vem tycker du är snyggast av alla killar på hela skolan mellan år 7-3an?
Svar: Typ 96 killarna och 95-94, haha..
Har du finnar? 
Svar:
Nej men jag har typ några små plitor
Använder du något för finnar?
Svar:
Plitor* Ja det gör jag, jag brukade använda Clerasil men den söög å nu använder jag typ Visbliy Clear som är 2 in 1. Dvs både ansiktsskölj och ansiktsmask
Hur ofta duschar du? 
Svar:
Varje dag
Vem är din förebild?
Svar:
Tyra Banks, Kenza m.m.
Hur vill du se ut när du blir stor? 
Svar:
Snygg, förmögen, fin klädstil, helt slät och ren hy osv.
Bh storlek?
Svar: 70 B
Har du string ibland?
Svar: Ibland men inte alltid
Vad är det pinsammast klädesplagg du har?
Svar: Ingen aning, mina Tessie kläder typ haha
Kan du lägga upp bilder på ditt rum och din garderob?
Svar:
Viisstttt, redan gjort det men det kan jag göra igen om du/ni vill
Kan du lägga upp en bild på ert hus? 
Svar:
Njaee, får se
Hur mycket vill du ha en pool till skala mellan 1-10? :)
Svar:
8
Undviker du vissa frågor som du inte vill besvara på denna frågestunden? 
Svar:
Ja, om dem är olämpliga
Har du löst nån?
Svar: Ja det har jag
Är Göteborgs Högre Samskola bra?
Svar: Ja den är skitbra. Haar gått där nu i 3 år. Nej det tror jag inte att den är
Sportar du fortfarande friidrott?
Svar: Nej det gör jag inte. Är för lat och har mycket i skolan. Går ut och joggar ibland istället + att jag gör övningar hemma

Kommentarer

  • AMANDA | www.aamandanathalie.blogg.se/ ♥ säger:

    Har just nu en tävling som pågår på min blogg där man kan vinna ett eyelash serum som gör så att dina fransar blir både längre och fylligare! Låter detta som något du vill ha? Klicka då på länken här och var med och tävla http://aamandanathalie.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-ett-eyelash-serum.html#comment



    Ber om ursäkt ifall du inte gillar sådana här kommentarer

    2011-10-08 | 14:53:23
    Bloggadress: http://aamandanathalie.blogg.se/
  • Marre skoog säger:

    Haha kalla mig efterbliven oså men vad menas med frågan ganska i slutet - har du löst nån? Snälla svara någon?! Haha:$

    2011-11-01 | 16:56:01

Kommentera inlägget här: