Svar på frågestunden del 2

Kategori: Svar på tal

Vilka är dina bästisar?
Svar:
Joanna, Lisa, Anna, Bella, Cornelia och Beatrice
Vilka bloggar följer du?
Svar: Joannas, Julias, Victorias, Alexandras, Sagas, Ingrids, Sofias, Tildes, Amandas, Vanessas, Carolinas, Maries, Cornelias, Chloés, Kenzas och Isabele Adrian.
Favortfilm som går på bio nu?
Svar:
Friends With Benefits, Johny English, Brides Maids, Spykids, Svensson Svensson och säkert någon mer
Vad har du för någon kamera?
Svar:
En Canon systemkamera som mamma och pappa köpte till mig när dem var i New York förra året, kan lägga upp bilder på den
Vad har du för telefon och för skal till den?
Svar:
Jag har en vit iPhone 4, där jag har 2 Juicy Couture skal och 1 vanligt rosa skal till den. Men just nu har jag Idas rosa bling bling skal och Cornelias lila bling bling skal.
Trivs du i din klass?
Svar:
Ja det gör, förra året hade vi bråk i klassen 24/7 nu har vi inget. F1 götttt
Vilka är dina närmsta kompisar i klassen? 
Svar:
Cornelia, Beatrice, Ida, Victoria och Vanessa
Vilket gymnasium vill du gå på i 1-3?
Svar:
Vet inte, vill plugga i New York från 1-3 eftersom att jag skall bo där senare vid 20 års åldern
Vad har ni för bilar?
Svar:
En svart Mercedes Bendz Jeep och en svart Mini Cooper Cabrolet
Kan inte du göra en kategori 'ut min garderob' och lägga upp snygga kläder som du använder så att din blogg får lite mer 'utstrålning' eller vad man ska säga!?
Svar: Jovisst kan jag det:)
Hur lång är du och hur mycket väger du?
Svar: Jag är 1.68/69 typ och väger 47/48 kg tror jag
Gillar din kropp ;)
Svar: Tack vad snällt av dig!!
Hur ofta shoppar du?
Svar: Lite olika
Umgås du inte med Marie längre? ni var väl typ bästisar?
Svar: Nej vi har inte träffats på ett tag, men skall vara med henne nu i veckan. Hon är fortfarande en utav mina bästisar, klart. Älskar henne
Kan du göra ett inlägg om din framtid? 
Svar:
Yeesss, har redan gjort det men har ändrat lite på den så kan skriva det snart
Ska du få moppe nästa år? Isåfall vilken?
Svar:
Ja det skall jag. Antingen en svart Vespa med creme färgad sits och handtag. Eller en lila moppe, som är en moppe!! Vilket Vespa också är men ja ni fattar. Såg flera Vespor i Sardinien-Italien och blev käääär.
Glass/Godis
Svar:
Både och
Bil/Moppe
Svar: Både och
Mat/Dricka
Svar: Dricka
New York/Stockholm
Svar:
New York
Stockholm/Göteborg
Svar:
Stockholm
TV/Data
Svar:
Data
Mobil/iPod/iPad
Svar:
Mobil och iPad
Macbook/HP-Windows?
Svar:
Macbook
Plugga/Sova
Svar: Sova

Kommentarer

  • Emilia säger:

    Vilka är dina bästisar?

    Svar: Joanna, Lisa, Anna, Bella, Cornelia och Beatrice



    Umgås du inte med Marie längre? ni var väl typ bästisar?



    Svar: Nej vi har inte träffats på ett tag, men skall vara med henne nu i veckan. Hon är fortfarande en utav mina bästisar, klart. Älskar henne



    eh jaha? så är ni bästisar elle inte?

    2011-10-13 | 21:32:04
  • marre is in the house säger:

    älskar dig med! (L)

    2011-10-14 | 11:46:38
    Bloggadress: http://duvetmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: