Svar på tal

Kategori: Svar på tal

Anonym om Gårdagen:
Vad heter Hugo och Dennis i efternamn? :))
Svar: Hugo Wimby och Dennis Malmsten

Vill du ha mitt namn? om SPK - Ögonbryn:
Jätte bra blogg!! 
Du är ju assnyggggg! Dina ögonbryn är ju typ perfekta! 
Puss
Svar: Tack vad gullig du eee :)

Anonym om SPK - Ögonbryn:
1. Du vet inte ens hur jag ser ut.
2. Tittar jag på mig själv i en spegel så är jag sjukt glad att jag inte ser ut som dig i alla fall!
3. Jag har inte McDonalds ögonbryn, och det vet du för du har träffat mig!
4. Säljer hellre mitt liv på blocket än att sälja min kropp på gatan.

Puss puss :) Svar: Men vad bra för dig då! Vem är du då? Eller du vill ju vara anonym för du är tuffast så. Ha D

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    kan någon förlara vad mcdonalds-ögonbryn är!?

    2011-10-18 | 15:31:58

Kommentera inlägget här: