Åka och sola

Kategori: Min vardag

Bea sov här inatt. Vi var och kollade bandy från 17.00 - 21.00 typ, sen åt vi på donken, sen åkte jag Oliver, Oscar, Erik, Gustav och Bea hem till mig sen gick dem efter någon timma. Men det var kul ändå.

Nu har jag och Bea precis ätit pannkaksfrukost, skall fixa oss nu sen åka och sola. Planerna idag är slappa, vill ta det riktigt lugnt innan skolan börjar, packa väskan, plugga lite, lägga fram kläder för imorgon, kolla film och ta det lugnt helt enkelt. Men vi hörs mer sen. PUSS

Kommentarer

  • Anna säger:

    kan du inte lägga upp före och efter bild hur brun du har blivit? jag vill oxå sola solarium men vet inte om det är värt pga beroende på hur brun man blir?. så snälla? :)

    tack för en bra blogg

    2012-01-11 | 11:03:17

Kommentera inlägget här: