ÄLSKAR MIN RELS

Kategori: Svar på tal

Henrik om Natti:
Varför är du så ful? Jävla rälsråtta, hatar sånna som dig
ingen gillar dig ditt vider
Svar: Men euw?? Vill du att jag ska spy eller? Vem fan är de som är ful?
Asså en sak jag verkligen inte förstår alla readerzzz där ute xDD, om ni nu tycker jag är ful, äcklig, vidrig, rälsråtta osv. Varför tar ni tid av ERT UUUNDERBARA , SNYGGA VACKRA, FINA LIV och lägger de på mig. Ni hatar mig, men tar er tid i ert liv och lägger på mina bekymmer, mitt liv osv..? Haha de är väldigt roligt. OCH JA MOTHERFUCKERSSSS jag har en tandställning i min mun, den kanske är ful men vem fan är de som kommer se ut som idioter när mina tänder är vita och raka i Augusti? VEEEMM? Jo ni era lödder. Fan ta er, jag tycker jag har bra utseende och trivs med mig själv, de är fan huvudsaken. Men om inte ni trivs med mig. Get the hell out of here motherf.
Älskar fan min rels, rels rels rels, ge mig rels rels rels, älska rels rels relsa, ZOOMA BARA IN OCH SE VAD VACKER DEN ÄR. Liksom tufftuff tåget kommer, akta er så de inte spårar ur xD

Kommentarer

  • M säger:

    jävla bög som kommenterar! Du är vacker!

    2012-01-03 | 15:18:23

Kommentera inlägget här: