Fredag!

Kategori: Marbella 2012

Godmorgon, imorse vid 7 åkte min pappa härifrån för att jobba.. detta kom väldigt plötsligt så allt vi planerat blev  det ändring på, men vi överlever. Han åkte iallafall vidare till Sardinien, där vi var förra året om ni kommer ihåg? Där skall han vara i 2 veckor nu, jaja.. 
 
Så idag kommer våra kompisar till familjen som äger detta hus som jag är i nu, de kommer i eftermiddag så just nu är pappas kompis här och ser till oss, han bor också här nu med oss, han och hans tjej. Sen imorgon eftermiddag kommer min mamma hit och är med oss tills vi skall åka på onsdag, eller så stannar vi längre. Wiie, saknat min mammi. Men nu skall jag gå och äta sen lägga mig vid poolen och sen åka till golfklubben för en god lunch. Standard!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: