Svar på frågestunden del 1

Kategori: Svar på tal

Vem tar alla bilder på dig i Spanien?
Det gjorde min pappa när han var här, sen har Rebecca tagit några, resten självutlösare
 
Kan inte du göra ett inlägg med alla dina kläder, och skriva vart dom är köpta och så. och typ lägga ut en bild på alla dina favoritkläder, ligger la canada nära Barcelona? blir jätte glad om jag får svar. älskar din blogg. kram
Tack vad gullig du är, tycker det är lite speciellt att ta kläder ur min garderob och visa er men eftersom ni bestämmer så varför inte? Allt för en roligare blogg:) Nej, eller den La Cañada jag är på är en här i Marbella, Marbella ligger ju inte nära Barcelona? Sen finns det säkert en i Barca med men inte vad jag vet
 
Ser ut som du har det gött där
Jag har det grymt gött Gabsii
 
Top 5 favoriträtter
Tacos, Sushi, Indiskt, Kina/Thaimat och kött (som jag inte äter längre då)
 
Skönhetstips? Knep? 
Ta hand om din hy, lägg inte på massa äcklig foundation osv, du/man är fin som man är, var bara er själva liksom, sen tvätta ansiktet varje kväll även om du inte burit smink, det rengör ditt ansikte och du får en fräschare och fuktigare hy, en hy som kan andas

Gymnasieval? Vad du nu har för tankar nu! 
Vill så gärna gå på Sam så skall göra mitt bästa, annars Sjölins eller Vitfeldska (stavning exde) 

En hemlighet?
Hemligheter berättar man väl inte, right? 
 
Är din pappa rik?
Rik och rik, vi har det riktigt bra i min familj och kan göra väldigt roliga saker för pengarna mina föräldrar tjänar
 
Varför drar du in magen på alla bilder eller är du bara så smal? :) älskar din blogg sluta aldrig blogga
För det första, tack, skall inte sluta på ett tag, och för det andra, så drog jag faktiskt in magen på den bilden, just för att jag tycker det är snyggt när man ser benen under skinnet, fråga mig inte, det är sån jag är;) annars så är jag ju vädligt smal i figuren jag har, nu har ni fått svar på det så nu kan ni sluta fråga det tusen gånger
 
Vad är det du har på armen på alla bilder?
Det är en sån låtsas tatuering min lilla kusin gjorde på mig, den är borta nu men störde mig riktigt mycket på den faktiskt, haha
 
Favorit märke? 
Juicy Couture, Dsquared, Twist&Tango, Dr.Denim och HOLLISTER
 
Hur ofta får du pengar av dina föräldrar? 
När jag behöver + min månadspeng
 
Vad får du i månadspeng?
Får barnbidrag så 1050:- + alla barnvaktspengar jag tjänar och saker jag gör hemma så att jag tjänar pengar osv, slav u knowxD
 
Vad är snyggast? - vit eller svart iPhone?
Har själv haft vit iPhone och då älskade jag den + färgen, men nu tycker jag den ser plastig ut, typ fejk, men när jag tar fram min gamla vita så saknar jag den ända;) men om du ska köpa en nu köp svart. Skall göra om min mobil till rosa glas, så jävla chic

 
Spelar du golf? Du verkar vara en hel del på golfklubben
Nej jag spelar inte golf, men min pappa och lillebror gör det. Spelade i några år när jag var mindre men har tappat det helt. Är bara med dem när dem spelar, då åker jag runt med golfbilen, köper glass osv. Sen känner alla oss där på svenska golfklubben, massa svenskar som är där och jobbar där osv, så vi käkar lunch/middag där oftast
 
Har du några förebilder? Vilka isåfall? 
Tyra Banks, Kenza och Miley Cyrus

Bästavänner? 
Tjejer: Joanna, Beatrice, Cornelia, Lovisa, Sofia, Saga, Marie, Julia, Andrea, Vickan och Vanessa T
Killar: Hampus, Anton, Knape, Jack, Hannes och Gustav 

Hur lång är du? 
Jag är en 1.70, några centimeter till sen skall jag börja söka modelljobb, självklart när tandställningen är av;) 
 
Vill du gå på sam under gymnasiet också?
Hoppas verkligen jag kommer in, för det vill jag ja
 
Vad jobbar dina föräldrar med? 
Mamma har en butik i stan tillsammans med hennes syster (min moster) och min pappa vet jag inte vad han gör, lite allt möjligt men några företag tror jag han håller på med

Vad är ditt drömyrke? 
Att uppnå min dröm som designer i NewYork, annars modell, ofcourse? Men modellvärlden är hemsk, bara för att VS modellerna ser så glada ut så skall ni se deras vardag, ajajajaj!

Vilken skola och vilken linje vill du gå på gymnasiet? 
Sam, Sjölins eller Vitfeldska

Känner du Johan Ungerth? 
Jaa det gör jag:):):)

Är du kär i någon just nu?
Ja som fan!! Deppar varje dag, 234 depp låtar på min depplista exde, lifes hard...
 
Grejen är att du inte ens har modellkropp eller magrutor? Du är väldigt självgod, kanske är bra vid vissa tillfällen, men märker du inte själv att när du snackar såhär om dig själv så framstår du som en.. jag vet inte vad! Visst, det är skitbra att du tycker om dig själv och trivs med din kropp, men säg inte alltid vad du tycker
Det var precis det här jag skrev, jag har inga magrutor, inte alls, men eftersom någon tyckte det så blev jag ju glad? Det är alltid kul att höra positivi kritik om sin kropp. Och när jag snackar så om mig själv så framstår jag inte som något alls, jag är nöjd med min kropp och hör positiv kritik om den väldigt ofta vilket gör mig sjukt glad, när mina kompisar säger att jag har modellkropp osv, hur glad tror du inte man blir då? Kommer aldrig sluta vara såhär självgod mot mig själv, passar det inte dig så kan du skippa det inlägget om mina träningstips, absolut inget för dig isåfall om du inte tål mitt beteende mot mig själv. Och eftersom jag framstår som någon så måste du veta som vad eller hur XDDDD och jo jag har modellkrop XDXDXD och vadå säg inte alltid vad du tycker? Haha det är förfan min kropp och blogg för i HELVETEEEEE SÅ FYL, and LML 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad heter Butiken i stan? Och vad säljer dom?:)

    2012-07-19 | 17:37:53

Kommentera inlägget här: